دانلود بازی کم حجم جدید و استراتژیک جنگ های صلیبی Stronghold 3

مطالب محبوب

دانلود بازی کم حجم جدید و استراتژیک جنگ های صلیبی Stronghold 3

دانلود بازی کم حجم جدید و استراتژیک جنگ های صلیبی Stronghold 3

بازی جدید Stronghold 3 که توسط کمپانی FireFly Studios ساخته شده و SouthPeak Games منتشر شده است دارای سبک استراتژیک می باشد و ششمین نسخه از سری بازی های Stronghold می باشد، که گیمرهای حرفه ای با آن آشنایی دارند که اولین نسخه آن در سال 2001 منتشر شد. The Wolf که در نسخه های پیشین نیز حضور داشت و کاراکتر اول داستان این سری بازی ها می باشد در این نسخه نیز پس از از دست دادن پادشاهی خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد که قصد دارد تا جایگاه واقعی خود در قلمرو پادشاهی را باز یابد. در بازی حق انتخاب با گیمر می باشد و می توانید تعیین کنید که ظالم باشید یا یک فداکار. در بازی سیاست و استراتژیک در نبرد اولین حرف را می زند، به طور مثال می توانید حیوانات مریض را راهی قلمرو دشمن کرده و باعث سرایت مریضی به آنها شده و دشمنان را از پای درآورید. می توانید غذاهای فاسد یا سمی را نیز همراه آذوقه برای آنها ارسال کنید تا با خوردن، ارتش دشمن مسموم شده و در جنگ برتریت داشته باشید، هم چنین از روش های صلح جویانه نیز می توانید استفاده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista/XP  SP3/7
Cpu: Intel Pentium Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 2.8GHz
Ram: 2 GB
Video Card: Shader Model 3.0 Graphics card with 256MB Of Memory -NVIDIA GeForce 7900GS, ATI Radeon 2000 Series Or Higher
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 4 GB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

 

:: بخش اول ::

دانلود

:: بخش دوم ::

دانلود

:: بخش سوم ::

دانلود

پسور فایل ها:WWW.DL97.TK

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده چنانچه که با فایل ISO. مواجه شدید، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.

و برای کرک کردن بازی محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید.

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.


دانلود بازی کم حجم جدید و استراتژیک جنگ های صلیبی Stronghold 3 , بازی جنگ های صلیبی 6 , جنگ های صلیبی برای کامپیوتر , دانلود Stronghold 3 , کرک , دانلود بازی جدید و استراتژیک جنگ های صلیبی Stronghold 3 , دانلود جدیدترین بازی های سال با لینک پرسرعت , دانلود رایگان بازی جنگ های صلیبی سه , دانلود گیم استراتژی با لینک مستقیم , نسخه جدید Stronghold 3 ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.